La Vida es Bonita

Fyra

Publicerad 2012-10-12 10:41:56 i

Så är det helg igen. Dagarna flyger fram känner jag och snart är det dags för mig att lämna denna underbara ö och åka hem till hösten i Sverige.
Jag längtar otroligt mycket efter regn, kyla, höstpromenader och te drickande i soffan med en bra film.

Men jag ska hinna njuta av min sista tid här också. Det är någon happening varje kväll fram tills jag åker på tisdag. Igår skulle vi prova vår nya utflykt för vintern "Las Palmas by night" varje torsdag har de bar runda längs gatorna i gamla staden. Man kan köpa en öl och en tapa för 2€ så kan man gå runt på de olika barerna. Det var jättetrevligt och bra stämning. Igår var det också extra mycket folk eftersom det är helgdag idag.
Jag är ledig idag och ska gå ut på en promenad nu och senare till frisören. Ska hinna sola lite däremellan också.

- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela