La Vida es Bonita

Zumba

Publicerad 2012-09-20 01:11:04 i Allmänt

 
Här i Playa del Ingles så har de Zumba nere på stranden. Det är fritt för alla, bara att komma dit. Det är varje onsdag och fredag kl. 19:00. Jag har varit där några gånger och det är riktigt kul, någon slags frihetskänsla att dansa barfota i sanden till bra musik. Det brukar oftast vara fler som ser på, tar bilder och filmar än vad som är med men inget att skämmas för haha!
 
Jag hade planerat att gå dit ikväll men kom från jobb sent och orkade inte skynda mig dit. Får bli på fredag istället!
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela