La Vida es Bonita

Packing

Publicerad 2012-09-18 21:26:45 i

Jag har spenderat kvällen med att packa och städa min lägenhet. Det kommer nya guider nu som ska flytta in här och därför ska jag bo i en annan lägenhet tills jag åker. Det är helt otroligt hur mycket saker jag har, har packat tre resväskor men ändå får inte allt plats! Förstår inte hur jag ska komma hem till Sverige med allt.

Jag har tagit en liten paus nu och tänkte kolla igenom lite papper jag tog med mig hem idag. Jag har nämligen anmält mig till Högskoleprovet nu när jag är hemma. Jag har så dåliga betyg från gymnasiet och om jag någon gång vill börja studera känns det bra att ha lite valmöjligheter.
Men det betyder också att jag måste börja plugga på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela