La Vida es Bonita

Sista kvällen med familjen

Publicerad 2012-09-07 23:35:31 i

Idag har vi varit på en trevlig utflykt i Mogan. Vi var ju där en kväll tidigare men jag ville också visa hur det är där på dagen. Varje fredag är det stor marknad nere i hamnen. Vi gick och kikade lite men köpte inte så mycket. Istället gick vi och satte oss på ett kafé och tog en kaffe innan vi åkte upp till Mogan by för att äta lunch.
Under eftermiddagen hängde vid poolen igen. Jag och Johanna lekte som små barn i vattnet. :)
Efter en så händelserik dag tar vi det lugnt ikväll. Vi har beställt hem pizza och sitter på balkongen och spelar kort.

Bild från Mogan

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-09-20 09:40:27

Åh vad mysigt vi hade!! Vill tillbaka :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela