La Vida es Bonita

Time for dinner

Publicerad 2012-10-12 21:27:13 i

Jag är så nöjd med mitt hår! Var hos Elisa en svensk frisör här i San Augustin. Istället för att bleka lade hon i en ljus färg och det blev jättebra. Mitt hår är så torrt så jag gör allt för att det inte ska slitas mer än nödvändigt.
Elisa har också bott på Dominikanska Republiken i sex år så vi hade mycket att prata om. Nu har jag koll på alla do's and don't's och fått massa bra tips.

Snart ska vi iväg på middag på Tango Tapas och sen utgång! Jag är supertaggad. En sista kväll på China White och Pasha.

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela