La Vida es Bonita

Shoppingkväll

Publicerad 2012-09-11 23:27:25 i

Idag har jag mått mycket bättre. Så effektiv som jag var idag har jag inte varit på flera dagar nu. Fick otroligt mycket gjort och det är bra för imorgon kommer de nya tjejerna som ska vara här i vinter. Så det kommer bli intensiva dagar när de ska lära sig allt.

Efter jobb skulle Gabriella och Louise iväg på shopping och jag kände mig tillräckligt bra för att följa med. Ville inte heller ligga ensam hemma en kväll till.
Vi åkte först till Ikea, de skulle köpa saker till lägenheten. Jag åker ju hem om en månad så tycker det känns lite onödigt. Ikea finns ju ändå i Sverige också hehe. Jag köpte istället korv med bröd och godis.
Efter det körde vi till El Mirrador, ett stort shopping center. Jag köpte nya skor, en väska och en Barca keps. Hittade en på marknaden i Mogan men han skulle ha 30€ för den. Nu hittade jag en riktig för 15€. Riktigt nöjd med det.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-09-18 21:47:08

Vad fräsigt! Det hade man inte kunna tro för några år sen. ;-).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela