La Vida es Bonita

Fortfarande sjuk

Publicerad 2012-09-10 18:45:01 i Allmänt

Idag har jag varit på kontoret igen. Men gick hem på eftermiddagen. Jag orkade inte mer, min förkylning har bara blivit värre och jag är rädd att jag också har feber. Jag tycker det är så jobbigt att vara hemma sjuk, jag blir rastlös och vill bara göra något vettigt istället.
Hoppas att jag kan vila nu i eftermiddag/kväll och vara frisk imorgon!
 
När jag är hemma såhär sjuk och ensa m så börjar jag sakna min familj. Liksom jag vill att mamma ska komma och ta hand om mig haha!
Har kollat igenom massa bilder från resor jag har gjort med familjen och saknar dem så mycket!
Vi har en ny resa inplanerad i vår. Min mamma har under nästan hela mitt liv haft en sjukd
om på njurarna och levern och det har påverkat henne och hela familjen negativt. I höstas så kom ett glädjande besked att hon skulle få nya organ och hon mår idag mycket bättre. Hon sa för några år sedan att när hon blir frisk så ska hela familjen åka på kryssning i Karribien och stanna några dagar i Orlando också. Besöka alla parker som de har där. Nu är det så dags och vi planerar in det i april.
 
 

Jag och Johanna i El Gouna, Hurgada. Från när jag besökte henne i juli, hon är där och arbetar som guide.
 
Nu ska jag tillbaka till mitt täcke, kudde och nässpray!
 
-Amanda
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela