La Vida es Bonita

Tapas

Publicerad 2012-09-12 19:42:48 i Allmänt

Ikväll ska vi på en restaurang som heter Tango Tapas. Mia kom tillbaka efter två veckor semester i Danmark och hon hade saknat spansk mat så hon ville dit ikväll. Så kom ju också flera nya idag också. Två tjejer som ska vara på utflyktsavdelningen(där jag är nu) och en som ska vara ekonom. De ska också med på middag, så vi blir ett litet gäng.
 
Sophie som ska vara hos oss har jag jobbat med tidigare i Turkiet. Det är jättekul att vi hinner ses här nu en månad innan jag åker vidare.
 
Nu ska jag vila mig en halvtimme och sedan göra mig iordning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela