La Vida es Bonita

Helg

Publicerad 2012-09-14 00:15:54 i Allmänt

Jag har haft en helt crazy dag idag. Mycket att göra på jobb och mycket som snurrar omkring i mitt huvud. Det blir lätt så mellan säsongerna. Samtidigt som vi avslutar sommaren så är tankarna redan i nästa destination och vintersäsongen. Vi är också igång med att starta upp utflykterna för vintern på Teneriffa och Gran Canaria, två av våra största destinationer. Men jag klagar inte, det är kul med mycket som händer!
Jag hade också avslutningssamtal med min chef idag. Under hela säsongen så har vi flera utvecklingssamtal och det sista nu som samarfattar säsongen. Det kändes bra, jag fick väldigt mycket positiv feedback och han sa att han gärna vill se mig tillbaka här som Excursion Admin eller någon annan kontorstjänst. Jättekul att höra att jag har gjort ett bra jobb.
 
Senare ikväll var jag ute på en promenad med Sophie och Michelle. Vi var ute och gick i 1,5 timme. Skönt att rensa huvudet lite efter en tuff dag på kontoret.
Nu ska jag se på en film och sedan sova. Jag är ledig två dagar nu så det kanske blir en tur till stranden imorgon.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela