La Vida es Bonita

Hotellvisning

Publicerad 2010-11-25 11:15:43 i Allmänt

Nu har jag varit på hotellet där jag ska spendera min vinter. Vi ska brainstorma och komma på idéer till aktiviteter vi ska ha. Jag har tydligen blivit det sportiga. Haha, det trodde ni inte va? Jag vill ha vattengympa och powerwalk och sånna saker.

Det ska bli så kul att börja jobba. På onsdag har vi våra första gäster på hotellet och då ska allt vara klart så vi har lite att göra tills då.



Beach Villa.



Lägenheter



Hotellet från stranden



White Beach, finaste stranden i Khao Lak.

-Amanda

Kommentarer

Postat av: Lotta Nilsson

Publicerad 2010-11-25 12:40:18

Hej Amanda! Vad fint det ser ut. Hemma snöar det som bara den. Det verkar aldrig ta slut. Längtar efter att komma ner till dig och värmen.

S-N-A-R-T!!!!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela