La Vida es Bonita

Shopping

Publicerad 2010-11-28 11:25:14 i Allmänt



Jag ska snart duscha och fixa mig. Vi ska åka in till Khao Lak ikväll för lite shopping. Hoppas jag hittar någon klänning och bikinisar.

Annars har vi varit på hotellet hela dagen. Planerat och fixat. Vi kommer ha kanotstafett som en aktivitet så vi provade kanoterna idag, det var sjukt kul! Krävs en del teamwork, haha. Så övade vi på MiniDisco tillsammans med vår Thai Staff och det slutade med att det var fullt av folk som kom in och kollade.



sååååå söt! Vi har fyra stycken valpar på hotellet. Jag skulle kunna sitta med dem hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela