La Vida es Bonita

Filmkväll

Publicerad 2011-04-14 18:39:08 i Allmänt



Hade en jättekul kväll igår. Det var så länge sedan jag vara ute och dansade hela kvällen. Älskar det! Vi var i Annas nya lägenhet innan, supermysig och fin lägenhet. 

Idag så var jag riktigt trött, har inte riktigt hunnit vara trött efter jag kom hem från Thailand. Har så mycket som jag vill hinna göra så jag vill inte sova. Men idag sov jag till 10.30, underbart!
Jag är fortfarande seg och trött så det blir en lugn kväll, ska äta något gott och se film med mamma. Tror Eat Pray Love. Jag såg den på bio på Rhodos men då somnade jag så jag missade nästan hela delen när hon är på Bali.



Julia Roberts är så otroligt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela