La Vida es Bonita

Fredagsmys!

Publicerad 2011-04-15 15:11:26 i Allmänt



Jag sitter och pluggar lite om Alanya och om de hotell vi ska ha i sommar. Vi har 35 hotell i bara mitt team! Det är supermycket att håla reda på. Men jag blir så otroligt peppad av att sitta och kolla på alla fina hotell, stränderna och allt. Ska bli jättespännande med Turkiet. Jag är ju inte så insatt i den kulturen, så det blir mycket att lära sig. Har bestämt mig för att jag ska lära mig prata turkiska under säsongen, än sålänge kan jag bara säga Merhaba( tror det betyder hej?).


Nu ska jag snart iväg till gymmet och ikväll ska vi grilla på balkongen. Det var så fint vårväder förut men nu blev det molningt. Vi få kanske grilla ute och äta inne. Mys i alla fall!


- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela