La Vida es Bonita

Hur många Lingon...

Publicerad 2011-04-28 22:45:24 i Allmänt


Ikväll hade jag och Mamma lite "mamma-dotter kväll". Vi var och åt middag och sen bio. Svensk film är faktiskt underskattad, eller så är det bara jag som underskattar den haha. Men den här lingonfilmen var sjukt bra. Jag skrattade hela tiden, det gick inte att stoppa mig. Men den var också lite sorglig och känslosam.
Men som sagt topp betyg!



Imorgon är det invigningsfest på Kolmården. Första gången man får åka den nya Safari-Linbanan, spännande!



Goodie Night!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-05-10 18:21:10

Ja men hur har du det i Turkiet?? Vill veta massor.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela