La Vida es Bonita

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Publicerad 2011-04-17 19:22:42 i Allmänt



Sjukt, underbart bra var det igår! Musiken, vartenda ord går rakt in i hjärtat. Jag älskar låttexterna, jag känner igen mig i allt och man känner lycka, sorg, kärlek, hat, allt på samma gång.

Efter konserten gick vi vidare till Bon Bon och efterfesten där. Det var ganska stilla i början men sen ramlade det in massor av folk. Delar av bandet var också där, så härliga människor och så ödmjuka över att folk älskar deras musik.

En grymt lyckad kväll med andra ord!











"Eran musik, alltså det går inte att förklara, det är kärlek"



xoxo Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela