La Vida es Bonita

Girls night out

Publicerad 2011-08-05 12:18:25 i Allmänt


Jag hade trevligt besök från Side onsdag till torsdag, nämligen mina underbara vän Dina. Vi började kvällen med en powerwalk, massor av gossip och catching up. Sen åkte vi ner till hamnen och åt middag på Red Tower, jag hade vunnit i en säljtävling vi hade så gratis middag. Aldrig fel.

Vi gick vidare till Crazy Horse för ett par drinkar. Men det blev lite mer än ett par, och vi stannade till stängning. Efter det så åkte vi med på efterfest till en villa uppe i bergen och badade i poolen och drack champagne och rosévin.

Vi drog hem 7:30 på morgonen när det var helt ljust och sov några timmar innan jag skulle upp på jobb. Det var ganska tufft kan jag säga att gå på jobb klockan 15:00. Allra mest med tanke på att Dina låg kvar i sängen och såg på film hela dagen medan jag jobbade.

Det var en jättekul och trevlig kväll. Har alltid lika roligt tillsammans med Dina.





Love, Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela