La Vida es Bonita

Hygge-kväll i Alanya

Publicerad 2011-08-03 10:27:30 i Allmänt


Jag och Lisa köpte med oss thaimat och öl ner på stranden, så satt vi där och pratade om allt man kan tänka sig samtidigt som vi njöt av närheten till havet och vågorna. Jag känner mig så mycket lugnare när jag är nära havet, eller vatten i allmänhet.
Efter ett tag så gick vi vidare till Crazy Horse. Det var ganska mycket folk och helt okej stämning. Vi var kvar helt till slutet och försökte översätta när turkarna bråkade om dricksen eller vad de nu pratade om.







Nu väntar besök från bästaste Dina!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-03 16:30:15

Myyyysigt! :))) Ska vi också göra snart!

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-08-04 15:24:31

Du är serviceminded även på fritiden hör jag! :) :)Bra egenskap om man jobbar med det du gör. Du gör din gamla mamma stolt hela tiden. Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela