La Vida es Bonita

Utveckling/utmaning

Publicerad 2011-08-02 09:03:08 i Allmänt


Idag ska jag och Sandra åka till Side för att jobba på Call Center. Det ska bli jättekul och en otrolig utmaning. Det är där man sitter och svarar på våran servicetelefon, dit gästerna ringer. Det ringer konstant, hela tiden och samtalen kan komma från Alanya, Side, Kemer till och med Bodrum. Var ligger ens Bodrum liksom?

Eftersom jag har sökt Call Center till vintern så är det super att jag kan prova på det här en dag. Att arbeta på Call Center en säsong ger mycket bra erfarenheter till att stiga till högre tjänster inom företaget. Och är det något jag vill så är det att bli bättre. Hela, hela tiden!

Idag kommer jag också att jobba tillsammans med Linna som jag gick guideskolan med för snart ett år sedan. Hon arbetar i Side men man ses ju inte så ofta.

Kommer bli en bra dag känner jag.





Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela