La Vida es Bonita

Vinter 11/12

Publicerad 2011-08-23 17:11:58 i Allmänt

Nu har jag fått veta min ställning till vintern, eller fick egentligen reda på det förra veckan. Så idag så ringer min chef och ger mig en nyhet. Jag har fått en annorlunda tjänst. Från början så skulle jag vara vanlig guide på Teneriffa, i Playa las Americas, där jag arbetade för två vintrar sedan. Kul! Men jag har fått en tjänst där jag också har hand om receptionen, det betyder att jag tar hand om alla sjukhus- och poliscase, har hand om Lost and Found, beställningar och sådant. Det känns så otroligt kul och spännande. Det blir en riktig utmaning den här vintern och ett steg uppåt.

Jag vet inte ännu när jag åker härifrån och när jag åker till Teneriffa men jag tror att jag har ca en månad kvar här.



Nästan två år sedan, på karnevalen i Santa Cruz!






Kommentarer

Postat av: annaaa

Publicerad 2011-08-23 17:59:38

KUL!!

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-08-23 20:06:52

Hääärligt Mandi! Jag visste att det skulle lösa sig. Du är så duktig och jag blir så stolt. Njut nu resterande tid i Turkiet så att du är laddad till vintern. "La vida es bonita" eller hur?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela