La Vida es Bonita

Flygplats igen

Publicerad 2011-07-17 08:00:00 i Allmänt


Ännu en varm dag i solen, men idag är det jag som är ansvarig och får bestämma allting! Men det är ju också jag som får ta all skit om det är något som inte fungerar.
Det som nästan är bäst med att vara ansvarig är att man slipper åka buss till flygplatsen, man kör själv med bil till Antalya. Och idag slipper jag vara ensam i bilen till flygplatsen. Jag har med mig Olivia och Lisa som ska åka hem på semester, trevligt trevligt!


Så på med bra musik så kör vi!






Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-07-17 12:16:51

Va snygg du är!! Undrar egentligen vem du brås på?? :) :)

Puss på dig!

Postat av: anna

Publicerad 2011-07-20 20:41:05

Fin bild :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela