La Vida es Bonita

Första bilden på mitt hår

Publicerad 2011-07-13 11:48:08 i Allmänt

Jag har varit jättedålig med uppdateringar! Det känns som jag har jobbat dygnet runt och någon gång däremellan har jag försökt hinna äta och sova. Har en superförkylning också som jag aldrig verkar bli frisk från.

Jag var ledig igår och idag så igår sov jag hela dagen, gick och handlade massa frukt senare på kvällen. För att försöka bomba in c-vitamin i min kropp.
Idag mår jag lite bättre så jag tänkte ta med mig en bok och ta en promenad bort till Starbucks, kan hända att det är en Frappucino som behövs för att bli frisk.


Här kommer även en bild på min nya frisyr som jag klippte förra veckan. Gillar den fortfarande men saknar mitt långa hår ibland, tur det finns löshår.



Kommer bättre bilder!


Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-07-15 16:00:35

När kommer resten av bilderna då???

Postat av: anna

Publicerad 2011-07-20 20:43:24

SJUKT snyggt amanda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela