La Vida es Bonita

Längtar

Publicerad 2011-07-16 22:35:28 i Allmänt




Nu kommer den här roliga tiden när man ska bestämma sig för vart man vill ta vägen till vintern. Det är ju tidigt, jag menar shit det är ju mitt i juli och sommar men så är det, man måste alltid planera långt i förväg.

Jag tycker att det är så svårt det här valet, och jag vet aldrig säkert om jag har valt rätt. Jag längtar till så många nya platser och saknar så många ställen jag har varit på. Det kommer kanske alltid vara så att jag längtar bort, vill ha nytt hela tiden.

Jag har några dagar kvar att fundera. Nu ska jag sova måste upp tidigt imorgon!


God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela