La Vida es Bonita

Lördag på flygplatsen

Publicerad 2011-07-16 18:35:48 i Allmänt



Det är inte okej att vara ute i solen hela dagen när det är 40+ ute! Jag är så otroligt trött av att ha sprungit omkring på flygplatsen hela dagen. Jag är fortfarande törstig fast jag tror att jag har druckit 5 liter vatten, och jag har bränt mig lite på näsan haha.

Nu ska jag ut på en promenad, jag har inte kunnat träna någonting nu när jag har varit sjuk. Men nu mår jag mycket bättre så tänkte börja med en lång promenad i lagom tempo. Jag känner också att jag behöver rensa huvudet lite och då finns det inget bättre än att ta med sig iPoden och ut och gå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela