La Vida es Bonita

Sovmorgon

Publicerad 2011-07-21 09:53:44 i Allmänt


Idag kände jag verkligen att jag ville sova ut och det behövde jag också. Har jobbar 14 timmars dagar den här veckan och sovit max 6 timmar.
Jag hade tänkt gå upp vid 7 och ta en powerwalk men jag får göra det ikväll istället. Är alldeles för varmt för att träna mitt på dagen.

Jag har ätit långfrukost nu med flingor, nescafé och det sista av min leverpastej. Tur att Anna kommer om två veckor och kan ta med sig ny till mig.

Jag måste verkligen tvätta idag så jag tänkte ta mig upp på taket där våra tvättmaskiner står och sola mig medan mina kläder och lakan blir rena.

Sen ikväll blir det utgång! Det är många som är lediga imorgon så då blir det alltid stor utgång kvällen innan.



Nu ska jag på med bikini och cocosolja!


Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-07-21 11:35:21

Tack för din kommentar Amanda. Är sjukt glad över att jag har dig som vän. Du är bäst! Vi fixar det här, både du och jag.



Hur mycket leverpastej vill du ha? Hur många paket? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela