La Vida es Bonita

1 Juni

Publicerad 2011-06-01 06:56:44 i Allmänt


God morgon! Jag sitter och äter frukost och ska snart gå ner till kontoret. Idag är jag Flex, vilket betyder att jag gör allt som behövs. Man vet inte riktigt hur dagen kommer att se ut. Man får göra allt som inte de andra på service hinner göra och allt som Call center ringer om. Det jag vet är i alla fall att jag ska sända bussar nu på morgonen.
Sen i eftermiddag har jag uppstartsamtal med min chef Jon. Vi ska gå igenom mina mål för säsongen och lite hur det går hittills. Spännande, jag hoppas han har bra saker att säga om mig.

Btw, så köpte jag ett jättegott bröd igår. Det är ju nästan omöjligt att hitta grovt bröd här nere. Men jag köpte ett tyskt rågbröd som var jättegott faktiskt.

Men nu ska jag äta upp och sen sticka ner till kontoret. Vi går ju in i juni nu så nu startar högsäsongen. Det kommer bara bli mer och mer folk. Längtar!


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela