La Vida es Bonita

I'm starving!

Publicerad 2011-06-09 18:28:15 i Allmänt


Jag måste berätta en rolig historia. Det var länge sedan när jag var i Thailand med min familj. Jag var 13 eller 14 år tror jag. Vi var bjudna på en stor fest med bara thailändare och så vi, fyra svenskar.
Det var jättefint vi satt precis vid vattnet och vi fick massor av mat, det kom in nya rätter hela tiden och efter ett tag så började jag bli sjukt mätt.

Jag tänker att när de kommer med mer så måste jag säga att jag inte orkar mer. Men när nästa rätt kommer in och de vill att jag ska prova så kan jag inte komma ihåg hur man säger mätt på engelska. Så det första som kommer upp är.

No, thank you I'm starving! Haha där har vi suttigt och ätit i två timmar typ och jag är utsvulten! Haha! Jag och min syster driver alltid om det där.



Bild från när familjen var och besökte mig i Thailand i vinter. Jag saknar mig syster så mycket! Puss <3

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-06-09 21:46:38

Galenpanna!!! Puss vi saknar dig också!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela