La Vida es Bonita

No matter how long you try to be good, you can't keep a bad girl down

Publicerad 2011-06-28 17:16:55 i Allmänt


Igår var det Kato på Palm Beach. Och självklart var vi där! Bra stämning och massa dans på Palm Beach innan vi åkte in till Crazy Horse. Där mötte jag upp Amra, som jobbade i Kamala i vinter, hon är här på semester nu. Det var jättekul att träffa henne igen. Det var också en hel del andra guider som kom til Crazy Horse.

Det var en jättelyckad kväll, jag kom hem omkring 05:00 tror jag. Dagen har nu spenderats på en luftmadrass i poolen tillsammans med Sophia. Sen blev det lite beautytreatment och nu har jag Håkan Hellström på högsta volym och ska städa lite var det tänkt.






Jag och Amra på Crazy Horse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela