La Vida es Bonita

Tillbaka i Alanya

Publicerad 2011-06-22 10:50:52 i Allmänt


Blir det någonsin enkelt? Igår sa jag hej då till min familj och mina vänner för att åka till Alanya igen. Jag tycker att det är så jobbigt. Vad är det här? Min fjärde säsong utomlands. Och det är lika svårt varje gång.

Man lämnar sin familj hemma, dem man har växt upp med och haft i närheten hela livet och man lämnar alla vänner man har hemma. Man kommer till en ny plats där allt är spännande och man möter massor av nya personer. De här personerna är dem som du jobbar med, bor med, umgås med på din fritid, ni dela glädje och sorg. Under ett halvår så är de här människorna din familj. När sedan 6 månader är slut är det dags att igen säga hej då till alla, en del kanske du aldrig träffar igen.

Och sen är det dags för nästa destination och allt går om igen...



Jag saknar er alla!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-25 16:37:33

Saknar dej för mycket love / Linn <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela