La Vida es Bonita

Helt vanlig söndag

Publicerad 2011-06-05 12:37:37 i Allmänt


Lång sovmorgon idag men det behövdes kan jag säga. Jag har haft mycket jobb de senaste dagarna två nätter på flygplatsen och då blir man ganska sliten. Häromdagen när jag kom hem 06:30 hade jag varit på jobb 22 timmar. Men det är så det är med det här jobbet vissa dagar jobbar man dygnet runt och andra känns det knappt som att man jobbar alls.

Idag är jag ledig! Blir nog en slappardag och en tidig kväll. Det är inte så fint väder idag, så jag funderar på massage och sen en powewalk ikväll, det var längesedan jag tränade nu.





Amanda





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela