La Vida es Bonita

We are the young and restless

Publicerad 2011-06-02 07:10:22 i Allmänt


Det är jättemånga här i Alanya nu som är sjuka och/eller skadade. Jag lovar det är minst fyra personer som haltar omkring på kontoret. Därför har det blivit så att vi har ändrat om lite i schemat, jag ska till flygplatsen ikväll. OCH jag ska köra en dansk departure buss! Jag är skitnervös för jag vill ju göra det bra och att de ska förstå allt jag säger. Jag satt och övade lite igår kväll och så tänkte jag skriva ner lite stödord så som jag gjorde när jag var ny och skulle köra bussar.

Spännande!



Amanda




Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-06-04 10:41:17

Hvergang!!! Det går säkert bra. Behöver du hjälp med nåt ord får du väl höra av dig till Magnus :) :)

Han är ju en fena på danska (tycker han själv i varje fall).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela