La Vida es Bonita

Boat trip

Publicerad 2011-05-31 09:03:27 i Allmänt


Igår hade vi destidag här i Alanya, tillsammans med alla från Side också. Vi åkte ut på en båt längs kusten, massa bra musik och så fick vi mat och dricka på båten. Kul att träffa alla från Side, man ser dem inte så ofta annars.

Senare drog de flesta vidare till Crazy Horse, men efter det blv jag så otaggad. Vi var på the Doors, har aldrig varit där innan men shit så tacky! Bara massa asfulla 18 åringar och tjejerna i baren var spritfeta och bleka och jobbade i hotpants och bikinitopp. Nej, inget ställe för mig. Så jag gick hem istället.




Anna, jag och Sofia




Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela