La Vida es Bonita

Flygplats natt

Publicerad 2011-05-26 11:40:55 i Allmänt


Hade en riktigt bra natt på flygplatsen. Det svåraste är bara att hålla sig vaken i bussen på vägen hem. Det tar ju minst två timmar till Alanya och när man har jobbat 12 timmar så är man ganska sliten. Men jag hade så otroligt trevliga gäster på min buss och en bra busschaufför, det är sällan man har det.

Nu har jag haft sovmorgon. Jag hade tänkt tvätta och färga mina ögonbryn men vi har fortfarande inget vatten i lägenheterna. Det är så irriterande!


Här är lite bilder från Manavgat och Delfinshowen.

















Ha en fin dag! Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela