La Vida es Bonita

Happy Viking

Publicerad 2011-05-26 18:46:26 i Allmänt


Idag började min telefon fungera igen! Det blev ju avstängd för ett par dagar sedan, tydligen var jag tvungen att omregestrera den. Kunde ingen ha sagt det tidigare?! Så jag gick till Turkcell för att fixa detta och nu äntligen fungerar den.

Vi har också fått tillbaka vattnet i våra lägenheter. Så nu är jag helt lycklig för egentligen bara småsaker. Men seriöst hur skulle man klara sig utan rinnande vatten och telefon?



Nu ska vi iväg på partnermiddag på Happy Viking. Tror jag ska äta fajitas, mums.




På en annan av våra restauranger, Villa Okan, de har världens godaste dessert. Chocolate Waterfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela