La Vida es Bonita

Kick Off Turkey 2011

Publicerad 2011-05-21 21:30:57 i Allmänt




Igår hade vi Kick Off här i Alanya. Mitt team var Disney! Så här har ni mig som Tinkerbell.

Det var en underbar dag som startade med massa uppdrag ute på stan. Bland annat fick vi komma på en dans och bygga sandslott. Och avslutade sen med middag och dans i sanden nere på Palm Beach! Underbart!

Jag gick hem ganska tidigt för jag hadeflygplats idag klockan 8:00. Men tack AYT för en Super Kick Off! Hakuna Matata!


Amanda

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-05-21 22:35:10

Hej Mandis! Vad fin du blev som Tingeling!! KLänningen var perfa!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela