La Vida es Bonita

Sol och bad

Publicerad 2011-05-31 21:24:42 i Allmänt


Idag har jag varit ledig. Superskön dag! Började med ett besök på Palm Beach med Carolina och AK. Jag badade för första gången i Alanya, haha sent I know, men jag kan inte bada när det är kallt. Det går bara inte. Men nu somnade jag i solen och vaknade och var helt svettig och groggy så jag var tvungen att hoppa i det fortfarande kalla vattnet.

Efter några timmar på stranden drog jag och Carolina till vår partnerfrisör och gjorde pedikyr. Det behövdes kan jag säga! Man går så otroligt mycket och inte alltid i bekväma skor. Men nu är mina fötter babylena och mina tånaglar röda och fina.

Nu har vi varit och ätit mat på ett nytt ställe som ligger 5 minuter från kontoret. De har thai, china och japansk mat. Det var jättegott. Skönt att det är så nära också.









God natt! Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela