La Vida es Bonita

Ilska!

Publicerad 2011-09-14 11:43:38 i Allmänt


Jag är så arg och irriterad. Har tagit superfina bilder på min nya tatuering som jag älskar! MEN tack vare att Kathrine packade med sig min kabel så kan jag inte lägga över bilderna. Och min back up har varit att jag skickar bilder med mejl från min telefon så jag kan öppna dem på datorn, men nej då! Internet i det här huset är så otroligt dåligt. Eller så är det min telefon det är fel på, mejlen bara lägger sig i utkorgen men skickas aldrig! Frustrerande.

Så ja, inga bilder förän om 18 dagar när jag kommer hem, till en ren och fin och mysig lägenhet i älskade Sverige!

Bitter? Ja något.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela