La Vida es Bonita

Jag kastar sten mot solen för jag hatar den..

Publicerad 2011-09-19 16:58:54 i Allmänt


Nej, jag hatar inte solen på riktigt bara just idag. Jag har världens huvudvärk som har suttit i sedan lördag natt. Det hjälper inte att jag tar massa piller och dricker vatten. Sov också länge idag, det har ju annars blivit ganska dåligt med min sömn de senaste dagarna. Men det får bli en tidig kväll idag så hoppas jag att huvudvärken försvinner.

Vi var på Palm Beach idag alla i Alanya för en Hygge-dag alla tillsammans. Är ju så svårt att göra annars eftersom alltid någon måste jobba. Men idag hade de ordnat det så att vi alla kunde ses tillsammans. Jag orkade ändå inte med solen och värmen så har legat i skuggan och läst hela eftermiddagen.

Nu är jag hemma och ska vila och äta lite. Senare ger jag mig nog ut på en promenad när det har blivit lite svalare ute. Jag är så trött på att alltid svettas vad jag än gör. Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar efter regn och kyla, snö skulle vara helt underbart just nu.



Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-09-19 19:15:28

Jaha du!! Jag undrar hur länge du skulle säga det samma då du är här hemma i regnet?? Nu vet du ju att det bara gäller några dagar innan du får åka till värmen igen. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela