La Vida es Bonita

Ny tatuering på G!

Publicerad 2011-09-12 16:34:05 i Allmänt


Sitter och söker efter olika fonter till min nya tatuering. Jag ska göra en text i nacken, kommer bli riktigt bra!
Idalina ska göra en samtidigt och hon är ute för att kolla tider. Det blir antagligen ikväll eller imorgon kväll. Spännande!
Min senaste tatuering gjorde jag för nästan två år sedan på Teneriffa. Jag är lite nervös att jag ska ha glömt hur ont det faktiskt gör.

Wish me luck! Bild kommer på bloggen ASAP.



Blomma från Tenerife.



Min första och bästa tatuering!


Amanda



Kommentarer

Postat av: annaaa

Publicerad 2011-09-13 15:24:16

mandis, det gör inget ont i nacken. :)´good luck

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela