La Vida es Bonita

Tatueringsdag

Publicerad 2011-09-14 14:53:00 i Allmänt


Nu har jag lugnat mig lite från mitt förra inlägg och vill berätta(utan bilder) hur mycket jag älskar min tatuering. Jag och Idalina hade bokat tid på Alanya Ink, lite kul eftersom min förra gjorde jag på Tenerife Ink. Jättetrevliga människor som arbetar där och superduktiga. Jag var ganska nervös eftersom jag inte riktigt minns hur det känns eller hur ont det gör. Men det gjorde faktiskt inget ont alls! Det är klart att det känns men det gick så fort, ca 30 min bara.
Känner mig så GLAD! Den är till min mamma som jag alltid kommer älska mest i hela världen.

När vi var klara så gick vi till ett av våra hotell och åt middag. Supermysigt hotell som ligger upp på berget. Haha körde lite benböj i backen ner sedan. Så fortsatte vi kvällen hos Idalina med film och te. Såg 7 pounds, superbra film! Den borde du se mamma! Jag skulle aldrig tveka att ge dig min lever och båda mina njurar.




Kommentarer

Postat av: Lotta Nilsson

Publicerad 2011-09-14 15:18:19

Nu blir jag rörd, min lilla skrutt. Du vet väl att Amanda betyder den kärvänlige?? Vi visste inte då (när du döptes) vad bra ditt namn skulle passa. Pussar och kramar i massor till dig. Vi ses snart, bara 18 dagar kvar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela