La Vida es Bonita

Tres semanas

Publicerad 2011-09-10 08:02:19 i Allmänt


..three weeks, tre veckor!

Så lång tid är det nu tills att jag lämnar Turkiet och åker hem till mitt kära hem i Norrköping. Jag längtar så till att komma hem till höst och mys i soffan med min underbara familj(minus syster då, som kommer till Turkiet 5 dagar innan jag åker). Hon har fått jobb på Sunwing i Side, kommer säkert bli superkul för henne.

Jag ska göra mig iordning för en powerwalk och sen blir det flygplatsen inatt. Jag har inte jobbat flygplats på 1,5 vecka, nästan så att jag har glömt hur man gör haha!


Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela