La Vida es Bonita

Trött och sliten.

Publicerad 2011-09-11 12:57:21 i Allmänt


Det var ju som sagt länge sedan jag hade flygplats. Jag vet inte om det var därför eller om det var något annat fel på mig igår. Jag var så otroligt trött! Visst det är inte så konstigt att man är trött halv fyra på natten men det här var något värre än vanligt! Jag hade också ont i hela kroppen, kunde inte stå på fötterna, ryggen knakade så fort jag rörde mig. Jag var ett vrak helt enkelt!
Så inatt kör vi igen, hoppas jag kan fungera lite mer normalt.

Jag laddar upp med den bästa gröten jag har gjort på länge! Massor av kanel, banan och valnötter, mums.




Bloggen blir lite tråkig och bildlös nu ett tag, min kära ex-roomie tog med sig min usbkabel hem till Danmark och vidare till Mallorca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela