La Vida es Bonita

Long time, No see

Publicerad 2012-09-04 12:09:14 i Allmänt

Jag såg nu att senaste inlägget jag skrev var för nästan ett år sedan! Ja vad ska man säga jag är en periodare. Måste ibland ta en liten(eller stor) paus från bloggen för att få ny inspiration till att skriva igen.
 
Mycket har hänt under detta år, såklart! Senast jag skrev jobbade jag i Turkiet i Alanya, sedan dess har jag varit en vinter på Teneriffa och nu i sommar på Gran Canaria.
Jag har alltså snart tillbringat ett år på Kanarieöarna. Det har varit helt fantastiskt och jag trivs jättebra i Spanien, har förbättrat min spanska massor.
17 oktober lämnar jag Gran Canaria och ger mig iväg på nya äventyr till vintern... nämligen till Dominikanska Republiken!
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mitt liv som guide. Allt om resor, vardagsliv och spännande saker jag får uppleva.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela